Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
12963
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12963
Jednostka:
sztuka
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,360
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
22761
niedostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
22761
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 270
Gwint zewn. [mm]: M14 x 2
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,410
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze