Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) VEMA
Producent:DELPHI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1748
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1748
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x2
Długość [mm]:  68
Ciężar [kg]:  0,3
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA2478
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA2478
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  272
Szerokość [mm]:  40
Wysokość [mm]:  40
Wymiar gwintu:  M14x2
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TBR3104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TBR3104
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  195
Długość 2 [mm]:  195
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1886
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1886
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  268
Szerokość [mm]:  41
Wysokość [mm]:  41
Wymiar gwintu:  M14x2
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze