Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROREPAR do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy TRW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy MOOG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SIDEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy FAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VEMA
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1634893180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1634893180
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej, z prawej, z przodu
Rozmiar gwintu 1: M12x1.5
Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
Długość [mm]: 95
Rodzaj mocowania: Mocowanie 2-punktowe
Wysokość [mm]: 34,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1634893280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1634893280
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, z lewej, z przodu
Rozmiar gwintu 1: M12x1.5
Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
Długość [mm]: 95
Rodzaj mocowania: Mocowanie 2-punktowe
Wysokość [mm]: 34,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze