Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SPIDAN do Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) CORTECO
Układ Kierowniczy FAST Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) FAST
Układ Kierowniczy GSP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 124KM, 91kW, benzyna (1972.08 - 1973.07) TRISCAN
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83988
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83988
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z obu stron, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Wysokość [mm]: 215
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 61
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze