Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VAICO
Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1570
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1570
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z przodu
Długość [mm]: 305
Szerokość [mm]: 36
Wysokość [mm]: 36
Wymiar gwintu: M14x2
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA769
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA769
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M14x2
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0,31
Gwint zewn. 2 [mm]: M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA2689
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA2689
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z przodu
Długość [mm]: 240
Szerokość [mm]: 37
Wysokość [mm]: 37
Wymiar gwintu: M14x2
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze