Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CTRE1250
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTRE1250
Parzyste numery artykułów:  CTRE2250
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CTR3477
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3477
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CTRE2250
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTRE2250
Parzyste numery artykułów:  CTRE1250
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze