Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Producent:HART

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
438 655
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
438 655
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]: 93
Wymiar gwintu: FM16x1,5R
Wymiar stożka [mm]: 13,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
438 654
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
438 654
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]: 95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
438 653
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
438 653
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
430 582
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
430 582
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 93
Wymiar gwintu: FM16x1,5R
Wymiar stożka [mm]: 13,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze