Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EPS do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy ERA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy FACET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DIEDERICHS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Wydechowy ELRING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FAE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FAE
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy NISSENS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy NRF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy PRASCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) PRASCO
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy VALEO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo S SUV 550KM, 405kW, benzyna (2012.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:EPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.993.092
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.993.092
Jednostka:
szt
Ciżnienie od [kPa]:  11
Ciśnienie do [kPa]:  255
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,39
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 405,00 zł
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.263
Jednostka:
szt
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  1.998.235
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 473,00 zł
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze