Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10)

Układ Zapłonowy BOSCH Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) CHAMPION
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy NGK Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) NGK
Układ Zapłonowy SKV GERMANY Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SKV GERMANY
Układ Zapłonowy ASHIKA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ASHIKA
Układ Zapłonowy EPS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) EPS
Układ Zapłonowy ERA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ERA
Układ Zapłonowy FACET Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) FACET
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy ABAKUS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ABAKUS
Układ Zapłonowy ACKOJA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ACKOJA
Układ Zapłonowy AUTLOG Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) AUTLOG
Układ Zapłonowy BERU Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BERU
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy BOUGICORD Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BOUGICORD
Układ Zapłonowy BREMI Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BREMI
Układ Zapłonowy DELPHI Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) DELPHI
Układ Zapłonowy EYQUEM Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) EYQUEM
Układ Zapłonowy FAE Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) FAE
Układ Zapłonowy HART Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HART
Układ Zapłonowy HELLA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HELLA
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zapłonowy HITACHI/HUCO  Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HITACHI/HUCO
Układ Zapłonowy HOFFER Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JAPKO
Układ Zapłonowy JPN Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JPN
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy METZGER Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) METZGER
Układ Zapłonowy MOBILETRON Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NIPPARTS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) NPS
Układ Zapłonowy NTY Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) NTY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SAKURA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SAKURA
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SEIWA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SEIWA
Układ Zapłonowy SIDAT Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SIDAT
Układ Zapłonowy TESLA Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) TESLA
Układ Zapłonowy TRISCAN Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE006/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE006/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN9YC
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  9
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CCH9804
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CCH9804
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,8
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN8WYPB3
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  2,5
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,5
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE006/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE006/R04
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN9YC
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  11,1
Szerokość opakowania [cm]:  4,65
Wysokość opakowania [cm]:  1,25
Opornożć od [kOhm]:  6
Opór do [kOhm]:  15
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8SB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8SB
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE195/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE195/R04
Odstęp elektrod:  0,8
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN8WYPB3
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  14,6
Szerokość opakowania [cm]:  2,53
Wysokość opakowania [cm]:  2,64
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze