Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI do Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja HART Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) HART
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (5 ocen)
Kod produktu:
DG9526
niedostępny
4.8 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
DG9526
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze