Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY do Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) SACHS PERFORMANCE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.07 - 2020.02) VEMA
Producent:LIQUI MOLY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004182
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Klasa lepkości wg SAE: 75W
Specyfikacja wg API: GL-4
Zalecenie producenta oleju: BMW 83 22 7 533 818
Zalecenie producenta oleju: BMW MTF LT-3
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55550-MZ6
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C 200-D2
Zalecenie producenta oleju: Toyota
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 178
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 512
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 726
Zalecenie producenta oleju: VW G 060 726
Zalecenie producenta oleju: VW G 070 726
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze