Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ do Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CEVAM Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) CEVAM
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja LIZARTE Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) LIZARTE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja RAVENOL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) RAVENOL
Zawieszenie i Amortyzacja SCT - MANNOL Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) SCT - MANNOL
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VALEO Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) VALEO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Citroën XANTIA (X1_, X2_) 3.0 i 24V liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.01 - 2003.04) VEMA
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.071
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Dexron II / III
Specyfikacja:  Mercon, Mercon V
Specyfikacja:  JASO M 315 1A; MB 23
Specyfikacja:  ZF TE ML 09X /11B /1
Specyfikacja:  MAN 339 type D & F;
Dopuszczenie przez producenta:  VW G 052 162 A1; Ni
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 806,00 zł
448,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze