Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI do Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BSJ20013
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
BSJ20013
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze