Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EUROL do Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 3.0 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.05 - 2010.12) SIDEM
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113661
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113661
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja: SP-II
Zalecenie producenta oleju: SP-II
Specyfikacja: ATF LT 71141
Specyfikacja: Dexron III H
Specyfikacja: DiaQueenJ2
Specyfikacja: ETL 7045E
Specyfikacja: Ford Mercon
Specyfikacja: Ford Mercon V
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: Ford WSS-M2C202-B
Specyfikacja: GM Dexron IID
Specyfikacja: GM Dexron III
Specyfikacja: Honda Z1 (except CVT
Specyfikacja: Hyundai/Mitsubishi S
Specyfikacja: Idemi
Specyfikacja: Idemitsu K17
Specyfikacja: Isuzu bes
Specyfikacja: Mitsubishi SP
Specyfikacja: SP-III
Zalecenie producenta oleju: JATCO 3100 PL 085
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type V1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z2
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-5
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-III
Zalecenie producenta oleju: MB 236.1 - 236.11
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi ATF J2
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-II
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-III
Zalecenie producenta oleju: Mobil ATF LT 71141
Zalecenie producenta oleju: Subaru KO410Y0700
Zalecenie producenta oleju: Texaco 7045E
Zalecenie producenta oleju: Voith G1363
Zalecenie producenta oleju: Voith G607
Zalecenie producenta oleju: Volvo 1161540
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju: VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09X
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze