Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS do Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09)

Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS
 Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TOKICO Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) TOKICO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mazda MX-3 (EC) 1.6 i coupe 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1998.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DIEDERICHS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DIEDERICHS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9981335
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DIEDERICHS
Kod:
9981335
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  307
Ciężar [kg]:  2,28
Parametr:  AAF
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  170
Liczba zwojów:  4,75
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze