Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BGA do Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 414 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VAICO
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SM5601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SM5601
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Guma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]: 16,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16.5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 71
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 177,00 zł
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze