Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KYB do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SERVICE PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SERVICE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VAICO
Producent:KYB

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
443295
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
443295
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 298,00 zł
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
553230
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
553230
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia: Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 327,00 zł
167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
443190
niedostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
443190
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
553119
niedostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
553119
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia: Rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 302,00 zł
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze