Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SERVICE PARTS do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SERVICE PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SERVICE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VAICO
Producent:SERVICE PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SERVICE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
07-7025S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SERVICE PARTS
Kod:
07-7025S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze