Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN do Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Opel MOKKA 1.5 (76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2020.10 - obecnie) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
188786
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
188786
Jednostka:
sztuka
Materiał: Guma / metal
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0,357
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska kulkowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
177929
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177929
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 53
Wysokość [mm]: 38
Średnica zewnętrzna [mm]: 106,0
Materiał: PA (poliamid)
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
188787
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
188787
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Materiał: Guma / metal
Ciężar [kg]: 0,577
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze