Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI do Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BSJ30000
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
BSJ30000
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej, z tyłu
Materiał: Metal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze