Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D5057
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D5057
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 310,00 zł
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze