Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SWAG do Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera 4 kabriolet 370KM, 272kW, benzyna (2015.11 - obecnie) SWAG
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
33 11 0298
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0298
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma / metal
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,668
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska kulkowego
Do 100 dni na zwrot
1097,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
33 11 0336
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0336
Materiał:  Aluminium
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]:  0,274
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska kulkowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze