Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MONROE do Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.03 - 1989.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.9 (124 ocen)
Kod produktu:
V4402
dostępny
4.9 (124 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
V4402
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna płyta
Ciężar [kg]: 6,600
Otwór o śr[mm]: 35
Maks. długożć [mm]: 600
Min. długość [mm]: 430
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]: 25
Szerokość opakowania [cm]: 17
Wysokość opakowania [cm]: 17
Numer taryfy celnej: 87088035
Średnica końcówki wału [mm]: 25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 657,00 zł
355,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.9 (124 ocen)
Kod produktu:
V4404
dostępny
4.9 (124 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
V4404
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna płyta
Ciężar [kg]: 6,600
Otwór o śr[mm]: 35
Maks. długożć [mm]: 600
Min. długość [mm]: 430
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]: 25
Szerokość opakowania [cm]: 17
Wysokość opakowania [cm]: 17
Numer taryfy celnej: 87088035
Średnica końcówki wału [mm]: 25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 657,00 zł
355,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.9 (124 ocen)
Kod produktu:
V2030
niedostępny
4.9 (124 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
V2030
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Ciężar [kg]: 2,600
Otwór o śr[mm]: 35
Maks. długożć [mm]: 583
Min. długość [mm]: 357
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]: 15,8
Długożć opakowania [cm]: 50,5
Szerokość opakowania [cm]: 6,4
Wysokość opakowania [cm]: 6,4
Numer taryfy celnej: 87088035
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 422,00 zł
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze