Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MONROE V4404

4.9 (124 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
V4404
Amortyzator MONROE V4404
  • Amortyzator MONROE V4404 - fot.1
  • Amortyzator MONROE V4404 - fot.2
  • Amortyzator MONROE V4404 - fot.3
  • Amortyzator MONROE V4404 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 657,00 zł
355,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MONROE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej
EAN:
5412096531224
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolna płyta
Ciężar [kg]:
6,600
Otwór o śr[mm]:
35
Maks. długożć [mm]:
600
Min. długość [mm]:
430
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]:
25
Szerokość opakowania [cm]:
17
Wysokość opakowania [cm]:
17
Numer taryfy celnej:
87088035
Średnica końcówki wału [mm]:
25
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator V4404 firmy MONROE

Parametry:
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolna płyta
  • Ciężar [kg]: 6,600
  • Otwór o śr[mm]: 35
  • Maks. długożć [mm]: 600
  • Min. długość [mm]: 430
  • Gwarancja: 5 lat gwarancji
  • Średnica korbowodu [mm]: 25
  • Szerokość opakowania [cm]: 17
  • Wysokość opakowania [cm]: 17
  • Numer taryfy celnej: 87088035
  • Średnica końcówki wału [mm]: 25
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator MONROE V4404
Przód Lewy
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (124 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MONROE V4404

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MONROE w kategorii Amortyzator

KUBA

(06.06.2024)

5.0
Wszystko,,OK" poleam!!!!!

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G8621

sga

(22.01.2023)

5.0
tak jak napisali...

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G1057

SebastianR.

(09.12.2022)

5.0
Tlumienie 5/5 Poziomowanie po progach, chamowaniu itp 5/5

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE 16731

Numery OEM

Szukaj zamienników dla V4404 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALINQUANT A 058393
BOGE 36-631-0
KYB 635909
KYB 635909L
MONROE 11804
MONROE V4404
QUINTON HA 129205
RENAU 7700680634
RENAU 7700690167
RENAU 7700690169
RENAU 7700719591
RENAU 7700719593
RENAULT T 7700690167
RENAULT T 7700690169
RENAULT T 7700719591
RENAULT T 7700719593
SACHS 110 518
SACHS 110518
TRW JHM4487T

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator V4404 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MONROE

Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.

Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.

Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze