Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM do Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) TRW
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
31588
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31588
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 9106768
Masa [g]: 1591
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
31588/2
niedostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31588/2
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 9106768
Masa [g]: 3196
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze