Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO do Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.6 VVTi (ZRE210) sedan 122KM, 90kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TEDGUM
Producent:JAPKO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MJ21004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
MJ21004
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 370,00 zł
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MJ21003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
MJ21003
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Parzyste numery artykułów: 3350026
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 612,00 zł
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MJ21002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
MJ21002
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Parzyste numery artykułów: 3350027
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 612,00 zł
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze