Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS do Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VEMA
Producent:KAVO PARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSA-11028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
SSA-11028
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSA-11054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
SSA-11054
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Wkładanie rozpórki zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny docisk
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze