Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT do Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja HART Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo V40 Cross Country (526) T4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2013.10 - 2015.12) TRISCAN
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADM58086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADM58086
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 44,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 35,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 107,0
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze