Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ATE do Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół A.B.S. Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) A.B.S.
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ATE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ATE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BENDIX Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BENDIX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BORG & BECK Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BORG & BECK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BOSCH Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BOSCH
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BREDA LORETT Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BREDA LORETT
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BREMBO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BREMBO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół CORTECO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CORTECO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół DELPHI Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DELPHI
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół EBC BRAKES Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) EBC BRAKES
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FAG Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FAG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FERODO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FERODO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FLENNOR Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FLENNOR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FRAP Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FRAP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GIRLING Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GIRLING
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GSP Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GSP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HART Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HART
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HUTCHINSON Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HUTCHINSON
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół IPARTS Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) IPARTS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół IPD Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) IPD
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół JURID Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) JURID
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół KAWE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KAWE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół LEMFÖRDER Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MINTEX Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MINTEX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MONROE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MONROE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MOOG Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MOOG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół NK Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) NK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół OCAP Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OCAP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół OPTIMAL Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OPTIMAL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół QUINTON HAZELL Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół REMSA Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) REMSA
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ROADHOUSE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ROADHOUSE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół RUVILLE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) RUVILLE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SASIC Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SASIC
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SBS Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SBS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SIDEM Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SIDEM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SKF Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SKF
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SNR Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SNR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRISCAN Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRISCAN
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRW Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRW
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół VALEO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (137 ocen)
Kod produktu:
24.0120-0108.1
niedostępny
4.8 (137 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.0120-0108.1
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna [mm]: 260,0
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 20,0
Minimalna grubość [mm]: 18,0
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
Ilość otworów: 5
Średnica otworu [mm]: 98,0
Wysokość [mm]: 54,0
Średnica otworu centrującego [mm]: 58,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 127,0
Otwór o śr[mm]: 13,0
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-02C0115/0440
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 403,00 zł
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Rodzaje zawieszenia samochodowego - zależne i niezależne

Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?

Zawieszenie to jeden z najważniejszych układów samochodowych. Sprawność zawieszenia współdecyduje o przyczepności pojazdu i kontroli nad nim podczas wykonywania manewrów. Nic więc dziwnego, że nad konstrukcją idealnego zawieszenia trudzą się najtęższe umysły motoryzacji. Co udało im się osiągnąć?

czytaj więcej >
Belka skrętna w samochodzie - objawy zużycia

Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać

W samochodach kilku francuskich marek konstruktorzy zastosowali bardzo ciekawe i posiadające wiele zalet rozwiązanie, jaki jest belka skrętna. Problem jednak w tym, że rozwiązanie dostosowane do zachodnioeuropejskich dróg nie zawsze radzi sobie z polskimi. Efekt? Szybko zużywająca się belka skrętna i objawy świadczące o jej uszkodzeniu.

czytaj więcej >
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

W segmentach aut popularnych jednym z najczęściej stosowanych typów zawieszenia tylnego jest belka skrętna. Jej sukces nie wziął się znikąd. Prosta konstrukcja pozwala producentom motoryzacyjnym zaoszczędzić pieniądze, zaoszczędzić przestrzeń i zaoszczędzić kierowcom kłopotu. Najmniej trwałą wersję rozwiązania stosują Francuzi. Jednak nawet z belką skrętną w Peugeocie czy Citroenie da się żyć.

czytaj więcej >
Łożysko i piasta koła - konstrukcja, awarie i wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko i piasta koła - konstrukcja, awarie i wymiana

Łożysko koła stanowi podstawowy element układu zawieszenia wielu pojazdów. We współczesnych samochodach łożyska koła często występują jako część zintegrowana z piastą. Prawidłowa praca piasty i łożyska jest niezwykle istotna, a wszelkie usterki mogą być bardzo niebezpieczne. Sprawdźmy zatem jak elementy te są skonstruowane oraz co je charakteryzuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze