- Głębokość sieci [mm]: 55
- Długość sieci [mm]: 141
- Szerokość sieci [mm]: 70
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4SEASONS | 809.017 |
AHE | 809.017 |
AVA | OL3705 |
FRIGAIR | 0704.4008 |
ITAL1 | 52985915 |
ITAL1 | 55197184 |
ITAL1 | 55197185 |
ITAL1 | 55199627 |
ITAL1 | 55199629 |
ITAL1 | 55208626 |
ITAL1 | 55220875 |
ITAL1 | 55229177 |
ITAL1 | 55229187 |
ITAL1 | 55273041 |
ITAL1 | 55565958 |
ITAL1 | 55568113 |
ITAL1 | 55577032 |
ITAL1 | 55577034 |
ITAL1 | 55578737 |
ITAL1 | 55578739 |
ITAL1 | 55595532 |
ITAL1 | 55595533 |
NISSENS | 90803 |
NRF | 31343 |
OPEL | 0650006 |
OPEL | 0650007 |
OPEL | 0650008 |
OPEL | 0650009 |
OPEL | 0650016 |
OPEL | 0650060 |
OPEL | 0650062 |
OPEL | 0650066 |
OPEL | 0650067 |
OPEL | 0650160 |
OPEL | 0650184 |
OPEL | 0650185 |
OPEL | 0650358 |
OPEL | 5650951 |
OPEL | 93178917 |
OPEL | 93179113 |
OPEL | 93184675 |
OPEL | 93184682 |
OPEL | 93188379 |
OPEL | 93188380 |
OPEL | 93191745 |
SUZUK | 16600-79J80 |
WEZEL | 37013708 |
ALFA ROMEO
|
CADILLAC
|
FIAT
|
LANCIA
|
OPEL
|
SAAB
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.