Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 5N0 837 017A |
AUDI | 5N0 837 017B |
AUDI | 5N0 837 017C |
AUDI | 5N0 837 017D |
AUDI | 5N0 837 017E |
AUDI | 6RG 837 017 |
SEAT | 5N0 837 017A |
SEAT | 5N0 837 017B |
SEAT | 5N0 837 017C |
SEAT | 5N0 837 017D |
SEAT | 5N0 837 017E |
SEAT | 6RG 837 017 |
SKODA | 5N0 837 017A |
SKODA | 5N0 837 017B |
SKODA | 5N0 837 017C |
SKODA | 5N0 837 017D |
SKODA | 5N0 837 017E |
SKODA | 6RG 837 017 |
VW | 5N0 837 017A |
VW | 5N0 837 017B |
VW | 5N0 837 017C |
VW | 5N0 837 017D |
VW | 5N0 837 017E |
VW | 6RG 837 017 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Klamki drzwi i pokryw to elementy wyposażenia pojazdu, na które zwykle kierowcy nie zwracają większej uwagi. Warto jednak dopilnować wysokiej jakości klamek przy wymianie oraz odpowiednio o nie dbać, aby uniknąć problemów z dostaniem się do samochodu, bagażnika lub pod maskę.
Dzisiaj najczęściej spotykane klamki drzwi to wbudowane w konstrukcję pojazdu dźwignie, które nie wystają poza karoserię. Otwiera się je poprzez naciśnięcie klamki od dołu. Czasami należy również delikatnie ją do siebie pociągnąć. Klamki starszego typu to modele, które częściowo również są wbudowane w drzwi, jednak ich zewnętrzna część znajduje się poza obudową pojazdu. Tego rodzaju klamki występują w starszych pojazdach oraz w bardzo ekskluzywnych samochodach. O ile nowoczesne klamki tworzy się zarówno z tworzyw sztucznych, jak i z metalu, o tyle klamki starszego typu zdecydowanie częściej są metalowe. Wynika to głównie z tego, że wystając poza obudowę, są zdecydowanie bardziej narażone na uszkodzenia, natomiast metal zwykle gwarantuje większą wytrzymałość.
Konstrukcja dzisiejszych samochodów wymaga również wykorzystania klamek pokryw. Standardowo są to klamki pokrywy przedniej oraz drzwi bagażnika. W tych dwóch przypadkach stosuje się bardzo różnorodne modele klamek. Niemniej jednak dominują proste dźwignie.
Kupując klamki drzwi i pokryw, wybrać można modele z zamkiem lub też bez niego. Warto pamiętać, że w samochodach z zamkiem centralnym, wymieniając pojedynczą klamkę wraz z zamkiem, będzie trzeba podłączyć konstrukcję do systemu. Nie zawsze jest to proste i czasami wymaga zdjęcia tapicerki.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.