- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Otwór - śr. 1 [mm]: 25,3
- Średnica zabudowy [mm]: 34,8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72767X |
ADVICS | WCT-011 |
AKRON-MALÒ | 90101 |
BBFREDLINE | 06VM000 |
BBFREDLINE | 08TO000 |
BBFREDLINE | 08TO003 |
BBFREDLINE | 11TO000 |
BENDIX | 214456B |
BLUEPRINT | ADT34415 |
BOSCH | 0 986 475 877 |
BREMSI | BC0459 |
DELPHI | LW60310 |
HAVAM | 101-378 |
HBJAKOPART | J3232018 |
HONGYAN | 06VM000 |
HONGYAN | 08TO000 |
HONGYAN | 08TO003 |
HONGYAN | 11TO000 |
IAP | 703-17020 |
IPS PARTS | ICR-4250 |
JAPANPAR | CS-250 |
JAPKO | 67250 |
KAISHIN | WCT140 |
KAVO PARTS | BWC-9006 |
LPR | 4164 |
LUCAS_ELEC | BWL203 |
METELLI | 04-0378 |
NIPPARTS | J3232018 |
NK | 804544 |
OPTIMAL | RZ-3175 |
PEX | 1.25.039 |
QUINTON HA | BWC3375 |
STELLOX | 05-83345-SX |
TOYOT | 47550-60120 |
TOYOT | 47550-69105 |
TOYOT | 4755060105 |
TOYOT | 4755060120 |
TRISCAN | 8130 13021 |
TRW | BWL203 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.