- System hamulcowy: Lockheed
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez zintegrowanego regulatora
- Średnica tłoka [mm]: 22,2
Dodaj opinię
(23.12.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy DELPHI LW21094
(16.09.2013)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy DELPHI LW15303
(10.01.2013)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy DELPHI LW42112
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52945 |
A.B.S. | 52945X |
AKRON-MALÒ | 89557 |
AKRON-MALÒ | 89586 |
AKRON-MALÒ | 90106 |
APEC | BCY1227 |
ATE_CN | 020358 |
ATE_CN | 24-3222-1126-3-02 |
ATE_CN | 24.3222-1126.3 |
BENDIX | 212330B |
BOSCH | WC818 |
BRAKE ENG | 4480 |
BRAKE ENG | 4699 |
BRAKE ENG | WC1452BE |
BRAKE ENG | WC1608BE |
BRAKE ENG | WC4480 |
BRAKE ENG | WC4699 |
BREMBO | A 12 274 |
BREMBO | A 12 306 |
BREMBO | A 12 396 |
CAR | 3018 |
CIFAM | 101-500 |
CIFAM | 70500 |
FAG | R220017A1 |
FEBI | 12013 |
FERODO | FHW225 |
FERODO | FHW4019 |
FERODO | FHY226 |
FIAT | 71737958 |
FIAT | 9947094 |
FIAT | 9948195 |
FIAT | 9948931 |
FIRST LINE | DW553 |
FIRST LINE | FBW1619 |
FRITECH | CF116 |
FRITECH | CF432 |
FTE | R220017A1 |
GIRLING | 5005311 |
GIRLING | 5006375 |
GIRLING | 5006397 |
H.HESS/ATE | 020358 |
H.HESS/ATE | 24-3222-1126-3-02 |
H.HESS/ATE | 24.3222-1126.3 |
HITEC | H529450 |
KAGER | 39-4172 |
KAWE | W4480 |
KAWE | W4699 |
LANCIA | 9948195 |
LPR | 207996 |
LPR | 4699 |
MAG | 360219230165 |
MAG | 360219230334 |
MAG | 360219230410 |
METELLI | 04-0500 |
METZGER | 101-500 |
MGA | C1118 |
MOTAQUIP | VWC593 |
NK | 802345 |
NUOVA TECN | 3018 |
NUOVA TECN | 3033 |
NUOVA TECN | 3138 |
OPTIMAL | RZ-3491 |
PEX | 1.22.580 |
QUINTON HA | BWC3609 |
QUINTON HA | RF22082 |
RHIAG | 3018 |
RHIAG | NT3018 |
ROADHOUS | 1522.55 |
SAMKO | C14381 |
TRISCAN | 8130 15037 |
TRISCAN | 8130 15042 |
TRUSTING | CF116 |
TRUSTING | CF432 |
TRW | BWF311 |
TRW | BWH375 |
UNI | GWC1420 |
UNI | GWC2179 |
VALEO | 402198 |
VILLAR | 623.5015 |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.
Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.
Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.
Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.