- Parzyste numery artykułów: 22486
- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 0,415
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52877X |
A.Z. Meist | AZMT-44-025-2004 |
ABE | C5V001ABE |
ACEMARK | 142658 |
APEC | BCY1180 |
ATE | 24.3220-1113.3 |
AUTOFREN S | D3286 |
BOSCH | 0 986 475 732 |
BRAKE ENG | WC1770BE |
BRAKE ENG | WC5004 |
BREMBO | A 12 219 |
BREMSI | BC0164 |
BSF | 04249 |
DELPHI | LW30989 |
ERT | 300142 |
FERODO | FHW219 |
FRENKIT | 320009 |
FTE | 9210182 |
FTE | R20052A1 |
GIRLING | 5005119 |
KAWE | W5003 |
KRAFT AUTO | 6036300 |
LPR | 5003 |
MAG | 359002403160 |
MAG | 360219230289 |
MAXGEAR | 19-0206 |
NK | 804812 |
PATRON | PRK114 |
Profession | 51433437 |
QUINTON HA | BWC3442 |
RAP BRAKES | R-C0254 |
REMSA | C1520.56 |
ROADHOUS | 1520.56 |
SAMKO | C16394 |
SBS | 1340804812 |
SIGMAUTO | BC0164 |
STELLOX | 05-83386-SX |
SWAG | 55 92 2485 |
TEXTAR | 34024900 |
TRW | BWF119 |
VILLAR | 623.5181 |
VOLVO | 3343437 |
WOKING | C1520.56 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.