- System hamulcowy: TRW
- Wymiar gwintu: 10 x 1
- Materiał: Żeliwo
- Otwór o śr[mm]: 25,4
- Dla numeru artykułu: 4594
- Rozstaw srub mocujących: 36,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 90183 |
APEC | BCY1047 |
ATE | 020359 |
ATE | 03.3200-1024.3 |
ATE | 24.3225-1601.3 |
BENDIX | 212192B |
BENDIX | 62101014 |
BENDIX | 9621101 |
BOSCH | 0986475051 |
BRAKE ENG | WC1546BE |
BREMBO | A12142 |
CIFAM | 101-675 |
DELPHI | LW31841 |
FERODO | FHW200 |
FIRST LINE | BBW1378 |
FIRST LINE | FBW1378 |
FRITECH | CF250 |
FTE | R250039B1 |
FTE | R25039B1 |
GIRLING | 5008111 |
JURID | 212192J |
LUCAS_ELEC | 31066005 |
LUCAS_ELEC | 32661841 |
LUCAS_ELEC | BWL111 |
MAG | BSW0356 |
METELLI | 04-0675 |
MGA | C1679 |
MIN | MWC1381 |
MOTRIO | 8671020605 |
NK | 803644 |
NUOVA TECN | 3660 |
OPEL | 4402883 |
OPEL | 9110883 |
OPENPARTS | FWC318500 |
PAGID | 72251 |
QUINTON HA | BWC3645 |
RENAU | 7701030155 |
RENAULT T | 7701030155 |
SAMKO | C12710 |
TRUSTING | CF250 |
TRW | 31066005 |
TRW | 32661841 |
TRW | BWL111 |
UNI | GWC1452 |
UNIPART | GWC1452 |
VILLAR | 6235936 |
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.