- Wymiar gwintu: 10 X 1
- Materiał: Żeliwo szare
- Rozstaw srub mocujących: 21
- Średnica tłoka [mm]: 17,46
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 89653 |
APEC | BCY1039 |
ATE | 03.3217-2111.3 |
ATE | 03.3217-2112.3 |
ATE | 03.3217-2113.3 |
AUDI | 171698051A |
AUDI | 309611051 |
AUDI | 3096110511 |
AUDI | 309611053 |
AUDI | 3096110531 |
AUDI | 311611051A |
AUDI | 321611053A |
AUDI | 3216111053A |
AUDI | 331611051A |
AUDI | 331611053 |
AUDI | 3316110531 |
AUDI | 331611053B |
AUDI | 331611058A |
AUDI | 331698051 |
AUDI | 331698051A |
AUDI | 331698053 |
AUDI | 331698261A |
AUDI | 331698261C |
AUDI | 3502040JA |
BENDIX | 212064B |
BENDIX | 5144200 |
BENDIX | 5621007 |
BENDIX | 62105138 |
BOSCH | 0204072290 |
BOSCH | 0986BB3035 |
BOSCH | F026009260 |
BOSCH | F026A02465 |
BRAKE ENG | WC1689BE |
BREMBO | A12043 |
CIFAM | 101-060 |
DELPHI | LW42112 |
DELPHI | WAP513 |
EIS | EW96399 |
FEBI | 02217 |
FERODO | FHW010 |
FIRST LINE | BBW1266 |
FIRST LINE | DW60 |
FIRST LINE | FBW1266 |
FRITECH | CF000 |
FTE | R17011B1 |
FTE | R17011C1 |
FTE | R17011H1 |
FTE | R17011K1 |
GIRLING | 5003107 |
JURID | 212064J |
LPR | 4912 |
MAG | BSW0259 |
METELLI | 04-0060 |
MGA | C1550 |
MIN | MWC1518 |
MIN | MWC158 |
MOTAQUIP | VWC203 |
NAPA | NCY1029 |
NK | 802339 |
NK | 804706 |
NUOVA TECN | 3506 |
NUOVA TECN | 3550 |
OPENPARTS | FWC312500 |
PAGID | 72011 |
QUINTON HA | BWC3249 |
SEAT | 171698051A |
SEAT | 331698051 |
SEAT | 331698053 |
SEAT | 331698261A |
SEAT | 331698261C |
SEAT | 6W0611053C |
SKODA | 171698051A |
SKODA | 331698051 |
SKODA | 331698053 |
SKODA | 331698261A |
SKODA | 331698261C |
TRUSTING | CF000 |
TRW | 2676966041 |
TRW | 32660064 |
TRW | 32966426 |
TRW | BWC107 |
UNI | GWC1853 |
VALEO | 350539 |
VARGA | RCCR01390 |
VECO | VQ002 |
VILLAR | 6235149 |
VW | 171698051A |
VW | 309611051 |
VW | 3096110511 |
VW | 309611053 |
VW | 3096110531 |
VW | 321611053A |
VW | 331611051A |
VW | 331611053 |
VW | 331611053A |
VW | 331611053B |
VW | 331611058A |
VW | 331698051A |
VW | 331698053 |
VW | 331698261A |
VW | 331698261C |
WAGNER | F96399 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Firma Samko działa na rynku od przeszło 30 lat. Założono ją w 1992 roku we Włoszech, gdzie do dzisiaj znajduje się główna siedziba przedsiębiorstwa. Części Samko to tylko i wyłącznie produkty przeznaczone na aftermarket. Obecnie firma prowadzi swoje działania w wielu miejscach świata. Dysponuje licznymi fabrykami nie tylko we Włoszech, ale także w innych krajach, głównie w Europie Południowej i Wschodniej. Natomiast części samochodowe Samko trafiają do 76 krajów na świecie.
Samko to marka należąca do firmy LPR, jednego z gigantów w zakresie produkcji części zamiennych do samochodów. Firma oferuje rozmaite podzespoły z różnych kategorii produktowych. Natomiast pod marką Samko dostępne są jedynie części układu hamulcowego. Jednocześnie należy wskazać na bardzo dużą listę produktów znajdujących się w katalogu. W zasadzie każdy europejski kierowca znajdzie w nim produkty kompatybilne z jego pojazdem.
Części hamulcowe Samko cieszą się uznaniem nie tylko kierowców, ale również mechaników i innych ekspertów. Doceniane są głównie za wysoką wytrzymałość – doskonale spisują się nawet po przejechaniu wielu tysięcy kilometrów. Tym samy zakup części Samko to często oszczędność, wynikająca z możliwości przełożenia wymiany części na później.