- Średnica tłoka [mm]: 15,87
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,18
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37240VV |
A.B.S. | 42004X |
A.Z. Meist | AZMT-44-025-2035 |
A.Z. Meist | AZMT-44-111-1152 |
ABE | C5W007ABE |
ABE | C5W018ABE |
ABTEX | ACY1066 |
ACEMARK | 192461 |
AKRON-MALÒ | 90235 |
APEC | BCY1369 |
APEC | BWC8207 |
ATE | 24.3215-0903.3 |
AUDI | 1H0 611 053 A |
AUDI | 1H0 698 511 BX |
AUTO-SPEED | 290CR00115 |
AUTOFREN S | D3446 |
BARUM | BAW1501 |
BENDIX Bra | BXK6057 |
BORG BECK | BBW1632 |
BOSCH | 0 986 475 438 |
BOSCH | F 026 009 438 |
BRAKE ENG | WC1375BE |
BRAKE ENG | WC1769BE |
BRAKE ENG | WC4999 |
BREMBO | A 12 382 |
BREMBO | K 85 029 |
BREMSI | BC0121 |
BREMSI | BC0725 |
BREMSI | GK0087 |
BSF | 04321 |
BSF | 07243 |
BSF | 7243 |
CAR | 3528 |
CHAMPION | 381332CH |
CIFAM | 101-598 |
CIFAM | 151-086 |
CLUTCHNUS | MBC0018 |
CLUTCHNUS | MBC0019 |
Caliper EP | R002 |
DEEVO | BI01066 |
DELPHI | LW45026 |
DIAMAX | N03217 |
DJ PARTS | AW1302 |
ERT | 300062 |
EUROREPAR | 1611453780 |
FEBI | 06098 |
FEBI | 6098 |
FENOX | K1521 |
FERODO | FHW4033 |
FERODO | FMK222 |
FERRON | TOP00700049 |
FRENKIT | 315013 |
FRITECH | 16087 |
FRITECH | CF725 |
FTE | 9110001 |
FTE | 9210024 |
FTE | R15026A1 |
FTE | TK1501 |
GIRLING | 5002111 |
HELLA | 8AW 355 531-611 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-611 |
JPG | 1161300600 |
JURATEK | JCY1066 |
JURID | 212324J |
JURID | 381332J |
KABIS | WCK51054 |
KABIS | WCK71064 |
KAGER | 39-4297 |
KAMOKA | 1110017 |
KAMOKA | JQ202007 |
KAMOKA | JQ213014 |
KAWE | W4371 |
KRAFT AUTO | 6030072 |
LPR | 4371 |
LPR | OEK341 |
MAG | 360219230287 |
MAG | 360219230345 |
MAPCO | 2249 |
MAPCO | 2749 |
MAXGEAR | 19-0159 |
METELLI | 04-0598 |
METELLI | 51-0086 |
METZGER | 101-598 |
MEYLE | 100 611 0056 |
MEYLE | 114 533 0010 |
MGA | C1572 |
MGA | PM585572 |
MGA | PM717572 |
MIN | MSP121 |
MOTAQUIP | VWC730 |
Motrio | 8550501777 |
NK | 804709 |
NK | 804740 |
OPENPARTS | FWC3132.00 |
OPTIMAL | BK-5086 |
OPTIMAL | BSK-0044 |
OSSCA | 01146 |
PAGID | R0605 |
PATRON | PBC4371 |
PEMEBLA | BNXBXK6057 |
PROTECHNIC | PRH2330 |
QUINTON HA | BS836K8 |
QUINTON HA | BWC3582 |
RAP BRAKES | R-C0083 |
RIDEX | 277W0024 |
RIDEX | 277W0083 |
ROADHOUS | 1515.08 |
SAMKO | C20615 |
SAMKO | KEG341 |
SBS | 1340804740 |
SEAT | 1H0 611 053 A |
SIGMAUTO | BC0121 |
SIGMAUTO | BC0725 |
SIGMAUTO | SGA087 |
SRLINE | S72-1001 |
STELLOX | 05-83004-SX |
STOP | 381332S |
Stark | SKWBC-0680023 |
Stark | SKWBC-0680082 |
TEXTAR | 34003300 |
TOPRAN | 103 065 |
TRIALLI | CF 2003 |
TRISCAN | 8130 29021 |
TRUSTING | 6087 |
TRUSTING | CF725 |
TRW | BWB111A |
Technika | KP1526 |
VILLAR | 608.9944 |
VILLAR | 623.5083 |
VW | 1H0 611 053 A |
VW | 1H0 698 511 BX |
WOKING | C1515.08 |
ZEKKERT | ZD-1026 |
vika | 66111373801 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.