- Ilość połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,05
- Dla numeru OE: 51.27120.7038
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 18421MN |
ABAKUS | 120-04-091 |
ABAKUS | 120-04-097 |
ASAM | 74149 |
ATOMTEC | CSS1K010 |
AUGER | 74474 |
AUTEX | 903127 |
AUTLOG | AS4543 |
AUTOMEGA | 150085910 |
AUTOMEGA | 250460410 |
AUTOMOTOR | PSE1051 |
AUTOTEAM | L3342 |
Alfa e-Par | AF02947 |
Alfa e-Par | AF02989 |
BOSCH | 0 281 002 315 |
BOSCH | 0 281 002 662 |
BOTTO RICA | BREL6645 |
BREMI | 60493 |
CALORSTAT | CS0382 |
CASALS | 65259 |
CASE | 504096645 |
COJALI | 2260374 |
CSV ELECTR | CSR9342 |
DAKAtec | 420053 |
DELPHI | SS11047 |
DIPASPORT | INJCS026N |
DT SPARE P | 6.33321 |
EBS | 30.04.2000 |
EFI AUTOMO | 303085 |
EGT | 691396EGT |
ELTA AUTOM | EE0001 |
ELTA AUTOM | XCS6001 |
EPS | 1.953.235 |
ERA | 550327 |
ERA | 550327A |
ESEN SKV | 17SKV228 |
FACET | 9.0235 |
FAE | 79093 |
FISPA | 83.342 |
GEBE | 9 1994 1 |
HBELPARTS | 70610011 |
HC-CARGO | 150468 |
HELLA | 6PU 009 121-221 |
HELLA | 6PU 009 146-511 |
HELLA | 6PU 009 169-231 |
HITACHI AU | 138115 |
HOFFER | 7517394 |
IMEX | IMX 51 27120 7038 |
INTERMOTOR | 18942 |
INTERMOTOR | 19022 |
INTERMOTOR | EPS001 |
INTERMOTOR | EPS077 |
INTERMOTOR | LCS213 |
IPD | 40-2122 |
JPG | 1293700500 |
KAMOKA | 109048 |
KAWE | 8855 24101 |
KLAXCAR | 1679093z |
KRAFT AUTO | 8801540 |
KTK GERMAN | 19758 |
KW | 453 235 |
LECOY | 2SC0024 |
LEMARK | LCS213 |
LUCAS | SEB485 |
MAG | 064848069010 |
MAN | 51.27120.7038 |
MAXGEAR | 24-0048 |
MAXGEAR | 24-0164 |
MDR | EPS-1953 235 |
MEATDORIA | 87394 |
MEC-DIESEL | 901063DP |
METZGER | 0902262 |
MEYLE | 12-34 003 0011 |
MEYLE | 614 899 0042 |
MI.R.A. | 27/6340 |
MOBILETRON | CS-E001 |
MOTAQUIP | VRC133 |
MOTORAD | 1KR538 |
MTETHOMSON | 70310 |
MTR | 12191784 |
NEOPL | 51.27120.7038 |
NEWHOLLAND | 5 0409 6645 |
NGK | 81262 |
NPS | O578L01 |
NTK-EMEA | 81262 |
NTY | ECP-PL-005 |
OPEL | 62 38 050 |
OPTIMAL | 07-S095 |
OSSCA | 09323 |
OSSCA | 23015 |
PATRON | PE40058 |
PE | 080.144-00A |
QF | QF00T00488 |
QF | QF91A00041 |
QUINTON HA | XREV312 |
QUINTON HA | XREV356 |
RECOFICIAL | CSR9060 |
RECOFICIAL | CSR9342 |
RIDEX | 833C0005 |
SAMPA | 022.183 |
SATO tech | E61-4137 |
SEIM | CP373 |
SEIM | CP82 |
SIDAT | 83.342 |
SPJ | 2SC0024 |
ST-TEMPLIN | 01.050.8716.600 |
STELLOX | 06-00022-SX |
STELLOX | 06-00119-SX |
STELLOX | 88-20201-SX |
SWAG | 33 10 6299 |
Stark | SKCPS-0360004 |
TOPRAN | 206 202 |
TRICLO | 437514 |
TRISCAN | 8855 24101 |
TTC | 03.17.016 |
VALEO | 254000 |
VAUXH | 055354601 |
VAUXH | 093179850 |
VAUXH | 55354601 |
VAUXH | 93179850 |
VEMO | V40-72-0359 |
VEMO | V40-72-0445 |
WAI | CRK9001 |
WALKER P | 235-1951 |
WE PARTS | 410570346 |
WILMINK | WG1408338 |
WILMINK | WG1442431 |
WILMINK | WG1493553 |
WILMINK | WG1499566 |
WILMINK | WG1791723 |
WILMINK | WG2015454 |
WILMINK | WG2185658 |
WILMINK | WG2225576 |
ZEKKERT | SE-4058 |
hajus Auto | 1151061 |
MAN
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.