- Tryb pracy: Elektryczny
- Ilość połączeń: 2
- Napięcie [V]: 12
Dodaj opinię
(09.09.2023)
każdy mercedes i nie tylko ma nr.części,który w razie potrzeby powinien być wymieniony zgodnie z numerem części wymienianej,Nigdy nie kupił bym częćci bez nr i gwarancji ,że to ta część ,którą potrzebuje wwymienić!!
Opinia wystawiona dla Czujnik poziomu paliwa PIERBURG 7.02552.34.0
(13.01.2020)
Opinia wystawiona dla Uszczelka korka wlewu paliwa PIERBURG 3.32038.00.0
(09.01.2020)
Opinia wystawiona dla Uszczelka korka wlewu paliwa PIERBURG 3.32038.01.0
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10734S |
FORD | 1148481 |
FORD | 1211739 |
FORD | 1301453 |
FORD | 1477201 |
FORD | 2S61-9275-AA |
FORD | 2S61-9275-AE |
FORD | 2S61-9275-AF |
FORD | 2S61-9275-AG |
PIERBURG | 7.02550.59 |
PIERBURG | 70255059 |
PIERBURG | 702550590 |
QUINTON HA | QFP1015 |
S.I.D.A.T | 71318 |
VEMO | V25-09-0029 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik poziomu paliwa to urządzenie informujące kierowcę o poziomie napełnienia baku. Dzięki niewielkiemu, prostemu urządzeniu umieszczonemu wewnątrz baku na tablicy rozdzielczej na bieżąco można śledzić wskaźnik poziomu paliwa. Warto podkreślić, że dzisiaj czujnik poziomu paliwa dostarcza dosyć szczegółowych informacji. Kierowca nie tylko odbiera sygnał o konieczności jak najszybszego tankowania, ale też w dowolnym momencie może sprawdzić, ile jeszcze kilometrów jest w stanie przejechać bez wizyty na stacji paliw.
Dzisiejsze czujniki poziomu paliwa działają poprzez pomiar oporu, podobnie jak urządzenia starszego typu. Niemniej jednak obecnie czujnik jest połączony z komputerem, a pomiar jest całkowicie automatyczny. Czujniki są teraz nieco bardziej skomplikowanymi urządzeniami niż jeszcze kilkanaście lat temu. Mimo to nowsze urządzenia do pomiaru poziomu paliwa wykazują się większą trwałością od sprzętu starszego typu. Niestety nie oznacza to, że w ogóle nie dochodzi do awarii czujnika poziomu paliwa.
Czujnik może ulec uszkodzeniu mechanicznemu. Dochodzi do tego głównie w przypadku niższej jakości urządzeń. W takiej sytuacji czujnik może wskazywać niewłaściwy pomiar poziomu paliwa lub też nie wskazywać go wcale. Awariom ulega także elektronika. Zwarcie lub przerwanie przewodu daje podobne objawy, jak uszkodzenie mechaniczne. Naprawa czujnika poziomu paliwa zwykle okazuje się zupełnie nieopłacalna. Dlatego też w przypadku awarii przeważnie czujnik poddaje się wymianie.
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.