- Napięcie znamionowe: 12
- Ilość połączeń: 3
- Długość kabli: 364
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 55042 |
ABAKUS | 120-05-007 |
ACI AVESA | ASC-027 |
AUTEX | 904025 |
AUTLOG | AS4125 |
AUTOMOTOR | PSE1137 |
BBT | CSS900 |
BMW | 12 14 1 703 221 |
BMW | 17 03 2 21 |
BREMI | 60138 |
CSV ELECTR | CSR9222 |
DELPHI | SS10904 |
DIPASPORT | INJCS048N |
DYNAMATRIX | DS089 |
ELTA AUTOM | EE0133 |
ERA | 550088A |
ERA | 550219 |
FAE | 79304 |
HELLA INDI | 6PU 009 168-301 |
HELLA | 6PU 009 121-051 |
HELLA | 6PU 009 168-301 |
INTERMOTOR | LCS407 |
IPD | 40-3020 |
ITN | 15-CS-137 |
KRAFT AUTO | 8802508 |
LUCAS | SEB1200 |
LUCAS_ELEC | SEB1200 |
MAG | 064848115010 |
MEATDORIA | 87423 |
METZGER | 0903185 |
MEYLE | 314 899 0010 |
NGK | 81218 |
OPTIMAL | 08S001 |
OSSCA | 05046 |
QF | QF93A00040 |
QUINTON HA | XREV295 |
SIDAT | 83.222 |
STELLOX | 0600011SX |
TTC | 08.17.008 |
VALEO ASIA | 253835 |
VALEO | 253835 |
VDO | 5WK96011Z |
VEMO | 20720411 |
WE PARTS | 410570374 |
WILMINK | WG1014942 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Hearth+Buss to niemiecka firma motoryzacyjna, sprzedająca części samochodowe między innymi pod marką Elparts. Hearth+Buss Elparts to autoczęści z różnych kategorii produktowych. Ważną gałęzią działalności przedsiębiorstwa zawsze były elementy układu zapłonowego. Do dzisiaj stanowią one duży odsetek referencji obecnych w katalogu producenta. Cewki zapłonowe Hearth+Buss Elparts to sprawdzona jakość udokumentowana szeregiem certyfikatów. Ponadto, firma produkuje również świece żarowe, przewody zapłonowe i inne części układu.
Producent części samochodowych Hearth+Buss Elparts stale poszerza swoją ofertę. W ostatnich latach wiele referencji przybyło w kategorii elektryki samochodowej oraz oświetlenia. Celem przedsiębiorstwa jest zdobycie pozycji jednego z liderów rynku światowego w tym obszarze. Akumulatory, alternatory, jak również wszelkiego rodzaju czujniki Hearth+Buss Elparts to autoczęści doceniane przez użytkowników oraz fachowców. Podobnie wysoko cenione jest oświetlenie samochodowe Hearth+Buss Elparts. W asortymencie producenta znajdują się wszelkie obowiązkowe, jak i dodatkowe lampy dopasowane do większości samochodów europejskich i azjatyckich. Oczywiście producent oferuje również niezbędne części elektryczne układu oświetlenia samochodowego, takie jak przekaźniki, przełączniki i regulatory.
Hearth+Buss to firma z długą historią, której początek sięga 1925 roku. Od początku przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją zapłonów. Dzisiaj oferta producenta jest o wiele bogatsza, a części samochodowe Hearth+Buss Elparts są dystrybuowane również poza macierzyste Niemcy.