- Kolor obudowy: Szary
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Ilość biegunów: 2
- Długość kabli: 780
- Lokalizacja w aucie: Pod światłem cofania / przeciwmgłowym
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH AMAZ | 0 265 007 424 |
BOSCH | 0 265 007 424 |
BREMI | 50257 |
CITRO | 96?353?848 |
CITRO | 96?436?605 |
CITRO | 96?436?880 |
CITRO | 96?449?668 |
DELPHI | SS20025 |
EPS | 1.960.028 |
ERA | 560300A |
FACET | 210028 |
FAE | 78080 |
FEBI | 37781 |
FISPA | 84.790 |
H.HESS/HEL | 6PU 012 039-821 |
HITACHI | 131582 |
KW | 460028 |
METZGER | 900394 |
MEYLE | 11148990018 |
MOBILETRON | AB-EU001 |
PEUGE | 4545.89 |
QUINTON HA | XABS141 |
SIDAT | 84.790 |
SWAG | 62937781 |
TRW | GBS1319 |
VEMO | V42-72-0030 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
EFI Automotive to przedsiębiorstwo motoryzacyjne wywodzące się z Francji. Początki firmy sięgają roku 1936. Wtedy w fabryce należącej do firmy rozpoczęto produkcję przewodów elektrycznych. Niemniej jednak w tamtych latach nie trafiały one jeszcze do samochodów. Korzystały z nich fabryki przemysłowe. W motoryzacji firma EFI Automotive rozpoczęła działalność dopiero niecałe 30 lat później. Początkowo produkowała głównie kable samochodowe, aby później stopniowo, jednak w szybkim tempie, poszerzać ofertę. Dzisiaj części samochodowe EFI Automotive to produkty z licznych kategorii. Wysoko cenione są części układu zapłonowego, takie jak świece zapłonowe, świece żarowe oraz sterowniki i czujniki. Ponadto firma produkuje liczne czujniki do innych układów samochodowych. Ofertę uzupełniają elementy układu chłodzenia i silnika.
Francuska firma działa dzisiaj globalnie, posiadają swoje oddziały w różnych krajach, na całym świecie. Części samochodowe EFI Automotive powstają na 3 kontynentach: w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma jest doceniana przez kierowców i mechaników. W ofercie znajdują się części zamienne trafiające na aftermarket, jednak producent jest również dostawcą auto części przeznaczonych na pierwszy montaż.