Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 172155 (Oś tylna strona prawa)

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
172155
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 172155 (Oś tylna strona prawa)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 172155 (Oś tylna strona prawa) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4054224721551
Parzyste numery artykułów:
172154
Ilość połączeń:
2
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona prawa
Długość kabli:
1925
Ciężar [kg]:
0,094
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 172155 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: 172154
  • Ilość połączeń: 2
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
  • Długość kabli: 1925
  • Ciężar [kg]: 0,094
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 172155 (Oś tylna strona prawa)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Dariusz_9GR

(04.10.2022)

5.0
Solidnie wykonany, idealny do Forda Fusion '2006 ; 1,4 benzyna -polecam!

Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 107572 (Tylna Oś, po obydwu stronach)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 172155 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30214
A.Z. Meist AZMT-49-020-1401
ABE CCZ1652ABE
APEC ABS1398
ATOMTEC WSS1D092
BENDIX Bra BSW1329
BOSCH 0 265 008 665
BREMI 51623
Cambiare VE702209
FAE 78544
FAST FT80519
FORD USA AC1V-2B372-BA
FORD USA AC1V-2B372-BB
FORD 1 688 856
FORD 1 785 750
Frankberg 5481FB0000643
GEBE 9 2333 1
GSP 9A1081
HELLA 6PU 012 679-611
HOFFER 82901220
KAMOKA 1060647
KAWE 8180 16241
MDR GSP-9A1081
MEATDORIA 901220
METZGER 09001431
MEYLE 714 899 0017
MOBILETRON AB-US082
NK 292570
OSSCA 51046
PAGID 35521
PEMEBLA BNXBSW1329
RAP BRAKES R-A0064
RIDEX 412W1258
SWAG 33 10 1205
TEXTAR 45036200
TRISCAN 8180 16241
TRW GBS2764
VEMO V25-72-1249
WE PARTS 491140344

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 172155 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1527,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >
Zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Driftowanie, nielegane wyścigi, prędkość

Kolejne zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Czekają nas surowsze kary za niektóre wykroczenia i nowe zasady ich nakładania

Lista zmian, jakie czekają kierowców w 2025 roku, nie dość, że już teraz jest imponująca, ale ciągle rośnie. Co chwilę dowiadujemy się o czymś, nad czym pracują rząd, poszczególne ministerstwa lub komisje. O czym dowiedzieliśmy się ostatnio? Jakie przepisy mogą wejść w życie już w pierwszym kwartale 2025 roku?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze