- Długość [mm]: 813
- Ilość połączeń: 2
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,05
- Dla numeru OE: 13381153
Dodaj opinię
(04.10.2022)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 107572 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-97-992257 |
A.B.S. | 30571 |
ABE | CCZ1677ABE |
ABE | CCZ1678ABE |
AIC | 55810 |
ALFA | 52012825 |
ALFA | 55700425 |
APEC | ABS1150 |
ATE | 24.0710-2023.3 |
ATOMTEC | WSS1T007 |
AUTEX | 901225 |
AUTLOG | AS4198 |
AUTO-SPEED | 290SS00063 |
AUTOFREN S | DS0043 |
AUTOMEGA | 210060810 |
AUTOMOTOR | PSS1004 |
AUTOTEAM | L4540 |
AUTOTEAM | L4540A2 |
AUTOTEAM | L4769 |
Alfa e-Par | AF03283 |
BENDIX Bra | BSW1093 |
BENDIX | 058274B |
BIRTH | 54422 |
BOSCH | 0 265 004 136 |
BOSCH | 0 265 007 671 |
BOSCH | 0 265 008 089 |
BREMI | 50199 |
BSG | BSG 65-840-010 |
CAUTEX | 755334 |
CSV ELECTR | CSG9540 |
CSV ELECTR | CSG9540C |
CSV ELECTR | CSG9769 |
DAKAtec | 410293 |
DELPHI | SS20241 |
EFI AUTOMO | 302111 |
ELTA AUTOM | EA0149 |
ELTA AUTOM | XBS149 |
EPS | 1.960.098 |
EPS | 1.960.128 |
ERA | 560105 |
ERA | 560105A |
ERA | 560302A |
ERT | 530042 |
ESEN SKV | 06SKV410 |
FACET | 21.0098 |
FACET | 21.0128 |
FAE | 78112 |
FARE SA | 22574 |
FARE-MX | 22574 |
FAST | FT80533 |
FERRON | TOP04120008 |
FIAT | 52012825 |
FIAT | 55700425 |
FISPA | 84.540 |
FISPA | 84.540A2 |
FISPA | 84.769 |
FTE | 9400190 |
FTE | BZ3212S |
GEBE | 9 1817 1 |
GH | GH-702301 |
GH | GH-702303 |
GH | GH-703608 |
GM | 093189275 |
GM | 093191478 |
GM | 93189275 |
GM | 93191478 |
GSP | 9A0728 |
HART | 550 991 |
HBELPARTS | 70660410 |
HITACHI AU | 131634 |
HOFFER | 8290041 |
HOFFER | 8290041E |
HOFFER | 8290265 |
IMPERGOM | 23750 |
INTERMOTOR | 60229 |
INTERMOTOR | ALB177 |
INTERMOTOR | LAB364 |
IPD | 40-0220 |
JPG | 1297100500 |
JPN | 75E9509-JPN |
KAMOKA | 1060151 |
KAMOKA | 1060494 |
KAWE | 8180 24103 |
KW | 460 098 |
KW | 460 128 |
LEMARK | LAB364 |
MAG | 172100014010 |
MAG | 172100098010 |
MAPCO | 86710 |
MAXGEAR | 20-0319 |
MDR | EPS-1960 098 |
MDR | EPS-1960 128 |
MEATDORIA | 90041 |
MEATDORIA | 90041E |
MEATDORIA | 90265 |
MEC-DIESEL | 901037DP |
METALCAUCH | 50704 |
METZGER | 0900403 |
METZGER | 0900473 |
MEYLE | 614 800 0013 |
MGA | CABS144 |
MOBILETRON | AB-EU034 |
MOTAQUIP | LVAB724 |
MULTIP | 97-990571 |
MULTIP | 97-992104 |
MULTIP | 97-992257 |
NK | 293609 |
NTY | HCA-FT-003 |
NTY | HCA-PL-008 |
OPEL | 12 38 399 |
OPEL | 62 35 742 |
OPTIMAL | 06-S276 |
OSSCA | 16882 |
PAGID | 34350 |
PLYOM | P755334 |
PartsTec | PTA560-0251 |
PartsTec | PTA560-0421 |
QUINTON HA | XABS629 |
RECOFICIAL | CSG9540 |
RECOFICIAL | CSG9540C |
RECOFICIAL | CSG9769 |
RIDEX | 412W0101 |
SIDAT | 84.540 |
SIDAT | 84.540A2 |
SIDAT | 84.769 |
SNR | ASB153.05 |
SNR | ASB153.09 |
STC | T450704 |
STELLOX | 06-65449-SX |
STELLOX | 06-65567-SX |
SWAG | 40 93 7159 |
Stark | SKWSS-0350100 |
Storm | 699101 |
Storm | 699102 |
TEXTAR | 45018000 |
TOPRAN | 208 623 |
TRICLO | 437401 |
TRISCAN | 8180 24103 |
TRW | GBS2554 |
VAUXH | 093189275 |
VAUXH | 093191478 |
VAUXH | 93189275 |
VAUXH | 93191478 |
VEMA | 117256 |
VEMA | VE54422 |
VEMO | V25-72-1111 |
VEMO | V40-72-0466 |
WE PARTS | 411140046 |
WE PARTS | 411140298 |
WE PARTS | 411141185 |
WILMINK | WG1409583 |
WILMINK | WG1409762 |
WILMINK | WG1430021 |
WILMINK | WG1495547 |
WILMINK | WG1495548 |
WILMINK | WG1495744 |
WILMINK | WG1774055 |
WILMINK | WG2099812 |
ZEKKERT | SE-6189 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.