Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0154

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
40-0154
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0154
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0154 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
IPD
Lokalizacja w aucie:
z przodu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
EAN:
4047753293996
Długość kabli:
634
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 40-0154 firmy IPD

Parametry:
  • Długość kabli: 634

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 40-0154 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30137
ATE 24.0710-2017.1
CITRO 4545.C1
CITRO 9635384780
CITRO 9652310580
DELPHI SS20132
FEBI 36944
FISPA 84.682
FTE BZ3066S
FUELPARTS AB1513
H.HESS/HEL 6PU 009 106-371
HBELPARTS 70660504
HITACHI AU 131559
HOFFER 8290085
INTER 60723
MAPCO 86302
MEATDORIA 90085
METZGER 0900054
MEYLE 11-14 899 0003
NK 291908
OPTIMAL 06-S021
PEUGE 4545.C1
PEUGE 9635384780
PEUGE 9652310580
PEX 410.054
ST-TEMPLIN 01.18.54.122339
STAND 60723
TOPRAN 721 618
TRW GBS4008
VDO_CN S107396001Z
VEMO V42-72-0008

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 40-0154 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

IPD

IPD to niemiecka marka obecna na rynku motoryzacyjnym od ponad 20 lat. Firma jest częścią grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w dostawie zamiennych części samochodowych, uchodzi za uznanego dostawcę na całym świecie. Wśród produktów oferowanych przez IPD znajdziemy m.in.:

  • łożyska do kół;
  • napinacze i rolki;
  • pasy zębate;
  • koła pasowe;
  • tarcze elastyczne;
  • przeguby kół;
  • wały napędowe;
  • zestawy tulei;
  • osłony przekładni kierowniczych;
  • półosie napędowe.

Części oferowane przez IPD wytwarzane są we współpracy z producentami oryginalnego sprzętu. Dzięki temu klienci mają pewność, że jakość produktu oraz standard wykonania jest bardzo wysoki.

Części od IPD – wysoka jakość i duża dostępność

Części zamienne IPD są nie tylko dobrej jakości, ale także ich dostępność jest bardzo duża. To zasługa dużego centralnego magazynu, który zapewnia gotowość do wysyłki zamówionego towaru w szybkim tempie oraz innowacyjnych rozwiązań, które gwarantują wysoką jakość komponentów.

Oferowane przez IPD części samochodowe można znaleźć u bardzo wielu specjalistów motoryzacyjnych, w warsztatach i serwisach naprawczych oraz u dealerów na całym świecie.

IPD swój asortyment nieustannie dopasowuje do obecnego zapotrzebowania rynku motoryzacyjnego. Ich globalny sukces to także zasługa komponentów, które można nabyć w atrakcyjnej cenie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze