- Ciężar netto [kg]: 0,03
- Ciężar brutto [kg]: 0,06
- Napięcie znamionowe: 12
- Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 31244 |
AIRTEX | 5S8404 |
ASHIKA | 151-0W-W22 |
BENDIX | 058408B |
BREMI | 50247 |
CADIL | 96626080 |
CHEVR | 96626080 |
DAEWOO | 96626080 |
DELPHI | SS20318 |
DORMAN | 970-053 |
EFI AUTOMO | 302452 |
ERA | 560554 |
ERA | 560573 |
ERA | 560573A |
FEBI | 173672 |
FIAT | 96 626 080 |
FISPA | 84.825 |
GM | 96626080 |
HOFFER | 8290326 |
JAPANPAR | ABS-W22 |
JAPKO | 151W22 |
KAVO PARTS | BAS-1030 |
MEATDORIA | 90326 |
METZGER | 0900136 |
MEYLE | 614 899 0011 |
OPEL | 04 809 379 |
OPEL | 096 626 080 |
OPEL | 48 09 379 |
OPEL | 96 626 080 |
OPTIMAL | 06-S411 |
PONTI | 96 626 080 |
SIDAT | 84.825 |
SWAG | 33 10 1902 |
TRISCAN | 8180 21206 |
URO PARTS | GM1117585 |
VEMO | V51-72-0074 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.