- Ciężar netto [g]: 100
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 31332 |
ASHIKA | 144560 |
ASHIKA | 15-10-2295 |
AUTLOG | AS4801 |
AUTO-SPEED | 290SS01074 |
AUTOTEAM | L41038 |
BENDIX | 058865B |
BIRTH | 53249 |
BLUEPRINT | ADT37124 |
BREMI | 50175 |
DELPHI | SS11909-11B1 |
EFI AUTOMO | 302221 |
ELTA AUTOM | EA1288 |
ELTA AUTOM | XBS1288 |
FAE | 78224 |
FISPA | 84.1038 |
GH | GH-704555V |
HBJAKOPART | J5902053 |
HC-CARGO | 182787 |
HOFFER | 8290538 |
JAPANPAR | ABS-295 |
JAPKO | 151295 |
JPG | 4897105270 |
KAMOKA | 1060514 |
KAVO PARTS | BAS-9127 |
KAWE | 8180 13377 |
KAWE | 818013377 |
MDR | MAB-9295 |
MEATDORIA | 90538 |
MOBILETRON | AB-JP079 |
NTY | HCA-TY-056 |
OPTIMAL | 06-S869 |
PATRON | ABS50051 |
PEMEBLA | JAPABS-295 |
RIDEX | 412W0430 |
RYME | 1018F |
SIDAT | 84.1038 |
Stark | SKWSS-0350430 |
TOYOT | 89543-52030 |
TOYOT | 89543-52050 |
TRISCAN | 8180 13377 |
TRISCAN | 818013377 |
VEMA | VE53249 |
VEMO | V70-72-0198 |
WE PARTS | 411140585 |
WILMINK | WG1409934 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.