- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Głębokosć zabudowy [mm]: 37
- Parzyste numery artykułów: 06-S155
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 4E0 927 803 |
AUDI | 4E0 927 803 A |
AUDI | 4E0 927 803 D |
AUDI | 4E0 927 803 F |
BENDIX | 058154B |
BENT | 4E0 927 803 D |
BENT | 4E0 927 803 F |
BOSCH | 0 265 007 408 |
BOSCH | 0 265 007 728 |
BOSCH | 0 265 007 930 |
DELPHI | SS20069 |
ERA | 560397A |
INTERMOTOR | AB1157 |
METZGER | 0900311 |
PORSC | 4E0 927 803 D |
PORSC | 4E0 927 803 F |
QUINTON HA | XABS256 |
SEAT | 4E0 927 803 D |
SKODA | 4E0 927 803 D |
TRISCAN | 8180 29109 |
VAG | 4E0 927 803 |
VAG | 4E0 927 803 A |
VAG | 4E0 927 803 D |
VAG | 4E0 927 803 F |
VEMO | V10-72-1096 |
VW | 4E0 927 803 |
VW | 4E0 927 803 A |
VW | 4E0 927 803 D |
VW | 4E0 927 803 F |
AUDI
|
BENTLEY
|
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Optimal AG to doskonale znane kierowcom i mechanikom przedsiębiorstwo motoryzacyjne oferujące wysokiej jakości części samochodowe. Pierwsze kroki firma stawiała niecałe 3 dekady temu w Niemczech, od początku oferując wysokiej jakości łożyska samochodowe. Dziś nadal to właśnie łożyska stanowią flagowy produkt marki Optimal. Cechują się one wieloletnią trwałością, wynikającą z wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych.
Łożyska to nie wszystko, co ma do zaoferowania przedsiębiorstwo Optimal AG. Producent konstruuje również klasowe elementy zawieszenia, w tym przede wszystkim wahacze oraz amortyzatory. Ponadto, ofertę marki Optimal uzupełniają części układu rozrządu. Warto zaznaczyć, że Optimal to firma, która samodzielnie zajmuje się produkcją części samochodowych, jednak działa również jako dystrybutor. Od ponad 25 lat Optimal AG współpracuje z japońskim producentem KOYO-Seiko, zajmując się dystrybucją łożysk i innych części samochodowych tej marki.
Niemieckie przedsiębiorstwo produkujące części samochodowe Optimal posiada bardzo bogatą ofertę, w której znajdują się części do niemal wszystkich samochodów osobowych, jakie pojawiają się na drogach. Znajdują się tutaj części do pojazdów wyprodukowanych w Europie, ale również do modeli azjatyckich oraz amerykańskich. Produkty marki Optimal największą popularnością cieszą siew Europie, jednak przedsiębiorstwo notuje doskonałe wyniki sprzedaży również w obu Amerykach oraz w Azji. Główna siedziba firmy niezmiennie znajduje się na terenie Niemiec, jednak jej oddziały pojawiają się również w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie produkty tej mark ią wyjątkowo popularne.