- Długość [mm]: 1720
- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Ciężar [kg]: 0,071
- Długożć opakowania [cm]: 13
- Szerokość opakowania [cm]: 13
- Wysokość opakowania [cm]: 3,8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24071161083 |
BENDIX Bra | BSW1085 |
BOSCH | 0986594568 |
CITRO | 454587 |
CITRO | 4545A5 |
CITRO | 9641117080 |
CITRO | 9646423280 |
DELPHI | SS20391 |
FERODO | BZ3202S |
FTE | BZ3202S |
METZGER | 0900669 |
MEYLE | 40148000013 |
PAGID | 34418 |
PEUGE | 454587 |
PEUGE | 4545A5 |
PEUGE | 9641117080 |
PEUGE | 9646423280 |
TRW | GBS2081 |
CITROËN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) QUINTON HAZELL XABS835 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FTE BZ3202S | FTE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FTE 9400180 | FTE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) EFI AUTOMOTIVE 302097 | EFI AUTOMOTIVE | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOMEX BRAKES TX 51-17 | TOMEX BRAKES | Brak ceny |
TRICLO 430271 | TRICLO | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.