- Długość [mm]: 95
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24819004182 |
BENDIX | 581404 |
BENDIX | 581437 |
BORG BECK | BWL3069 |
BOSCH | 1 987 473 036 |
BOSCH | 1987473036 |
BREMBO | A00291 |
FEBI | 28139 |
FERODO | FWI311 |
FTE | BZ1135W |
GIRLING | 6325304 |
HELLA | 8DK 355 250-761 |
JURID | 581404 |
MERCE | 639 540 14 17 |
MERCE | 639 540 15 17 |
MERCE | A 639 540 14 17 |
MERCE | A 639 540 15 17 |
MEYLE | 014 527 0000 |
MEYLE | 145270000 |
MGA | TU164 |
MIN | MWI0229 |
PAGID | P8074 |
PE | 01639900A |
PEX | WK581 |
PEX | WK581SET |
QH BENELUX | 11905 |
QH BENELUX | 11921 |
REMSA | 001043 |
REMSA | 1043 |
ST-TEMPLIN | 031308701210 |
ST-TEMPLIN | 31308701210 |
SWAG | 10928139 |
TEXTAR | 98033800 |
TRISCAN | 811510010 |
TRUSTING | SU164 |
TRW | GIC253 |
TTC | 0242094 |
TTC | 242094 |
VW | 2E0 906 206 G |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.