- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Wymiar gwintu: MM16X1.5R
- Rozmiar gwintu 1: MM16X1.5R
- Długość przegub aksialny [mm]: 311
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 240375 |
AUDI | 1K0 423 810 A |
AUDI | 1K0 423 811 C |
AUDI | 1K0 423 811 C SK |
AUDI | 1K0 423 811 G |
AUDI | 1K0 423 811 G SK |
AUDI | 1K0 423 812 C |
AUDI | 1K0 423 812 C SK |
AUDI | 1K0 423 812 G |
AUDI | 1K0 423 812 G SK |
AUDI | 3C0 423 810 A |
AUTOMEGA | 3042308101K0A |
AUTOMEGA | 3042308111K0E |
BENDIX | 040499B |
BENDIX | 040500B |
BENDIX | 040892B |
BORG BECK | BTR5161 |
BORG BECK | BTR5161K |
DELPHI | TA1905 |
DITAS | A2-4504 |
FAI | SS2423 |
FAI | SS2424 |
FAI | SS2426 |
FAI | SS2427 |
FEBI | 26045 |
FIRST LINE | FTR5161 |
FLENNOR | FL0120-B |
FLENNOR | FL0121-B |
FLENNOR | FL0906-C |
FRAP | 2469 |
HBELPARTS | SS2423 |
JPG | 1144401600 |
JPG | 1144401609 |
JPG | 1144600970 |
JPG | 1144600980 |
KAGER | 41-0581 |
KAMOKA | 9963710 |
LEMFO | 25329 |
LEMFO | 25329 02 |
MAPCO | 51723 |
MAPCO | 51740 |
MAPCO | 51741 |
MAXGEAR | 69-0185 |
METZGER | 51006018 |
METZGER | 54007602 |
METZGER | 54007701 |
METZGER | 56006802 |
METZGER | 56006901 |
METZGER | 6-150A |
METZGER | 6-151A |
METZGER | 6-350 |
METZGER | 6-450 |
METZGER | 6-450A |
METZGER | 6-451 |
METZGER | 6-451A |
MEYLE | 116 030 0019 |
MEYLE | 116 031 0000 |
MONROE | L29133 |
MONROE | L29134 |
MONROE | L29135 |
MONROE | L29136 |
MONROE | L29215 |
MOOG | VO-AX-1867 |
NK | 5034780 |
OCAP | 0292116 |
OCAP | 0604280 |
OCAP | 604280 |
OPTIMAL | G2-1017 |
PEX | 12.06.237 |
QH TALBROS | QR5323S |
QUINTON HA | QR5323S |
RTS | 91-90996-2 |
RTS | 92-05992 |
RUV | 925438 |
SASIC | 9006873 |
SEAT | 1K0 423 810 A |
SEAT | 1K0 423 811 C |
SEAT | 1K0 423 811 C SK |
SEAT | 1K0 423 811 G |
SEAT | 1K0 423 811 G SK |
SEAT | 1K0 423 812 C |
SEAT | 1K0 423 812 C SK |
SEAT | 1K0 423 812 G |
SEAT | 1K0 423 812 G SK |
SEAT | 3C0 423 810 A |
SIDEM | 63710 |
SIDEM | 63730 |
SIDEM | 63731 |
SKODA | 1K0 423 810 A |
SKODA | 1K0 423 811 C |
SKODA | 1K0 423 811 C SK |
SKODA | 1K0 423 811 G |
SKODA | 1K0 423 811 G SK |
SKODA | 1K0 423 812 C |
SKODA | 1K0 423 812 C SK |
SKODA | 1K0 423 812 G |
SKODA | 1K0 423 812 G SK |
SKODA | 3C0 423 810 A |
SPIDAN | 57007 |
SWAG | 30 93 2627 |
SWAG | 30 93 2628 |
SWAG | 32 92 6045 |
TOPRAN | 110 275 |
TOPRAN | 110 514 |
TOPRAN | 110 515 |
TRISCAN | 8500 29134 |
TRISCAN | 8500 29135 |
TRISCAN | 8500 29136 |
TRISCAN | 8500 29215 |
TRW | JAR939 |
UNI | GSJ5167 |
VAICO | V10-7232 |
VEMA | 22844 |
VEMO | 10-7232 |
VEMO | V10-0637 |
VEMO | V10-0638 |
VEMO | V10-7232 |
VW | 1K0 423 810 A |
VW | 1K0 423 811 C |
VW | 1K0 423 811 C SK |
VW | 1K0 423 811 G |
VW | 1K0 423 811 G SK |
VW | 1K0 423 812 C |
VW | 1K0 423 812 C SK |
VW | 1K0 423 812 G |
VW | 1K0 423 812 G SK |
VW | 3C0 423 810 A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.
Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.
Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.